Re: Gify

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 16:27:20 MET

On Mon, 2 Nov 1998 15:02:54 +0100 (CET), Grzegorz Szyszl'o wrote:

>jaki tam talent :) troche wprawy i tyle. od biedy moge troche grafik
>na strone nasmarowac,

Nie, dzieki, na razie sobie radze, a laduje sie dosyc szybko :)

> tylko musze juz wczesniej znac uklad HTML.
>mam nadzieje ze to nie beda jakies framesety (BLAH!!!)

Niestety - framesety, ale jest tez wersja bezramkowa. Gdbyby nie problemy z cachem,
to daloby sie zrobic wersje tylko bezramkowa... Ale ramkowa jest szybsza,
praktyczniejsza i w ogole :) (nowa dyskusja?)

>btw. samym narzedziem do kompresji jest ..... format gifa :)

Owszem, owszem :) Dopoki nie zobaczylem, co potrafi gifwizard...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1