Re: Jak kupować

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 18:18:13 MET

Hi,

Wracam uparcie, jak ta kropla co... się sączy z nosa podczas kataru.
;-)

Jest kilka sposobów kupowania aplikacji:

1. Poprzez wyspecjalizowaną firmę (koszty manipulacjyne 30-50% wartości
pakietu?)
2. Po przyjecielsku, za pomocą konta i karty znajomego (a co z cłem i
może innymi opłatami?)
3. Kurierem z zachodu (a'la amerykański łącznik)
4. ???

Czy ktoś może mnie oświecić i podać przybliżoną kalkulację co się nam
bardziej opłaca?
Wiadomo, że złożenie kilku zamówień do jednej paczki ołaca się poprzez
rozłożenie kosztów. ALe jakich?
Kto gromadziłby zamówienia? Gdzie je składać?

To jest bardzo ważna sprawa do załatwienia. Wielu z nas kupuje, wielu
chce kupować. Tylko jak to zrobić, aby było jak najtaniej?

Osobiście pisałbym się na Object Desktop 2.0, którego możliwości
obejmują paręnaście innych programików shareware.

Pozdrawiam,
Przemek

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist