Re: Zadania do wykonania

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 18:59:06 MET

On Wed, 28 Oct 1998 01:36:26 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>/* hau */
>parse upper arg szukane
>(...)
>Czy to takie skomplikowane? ;)))))

Uuuu, Hans, nieładnie. Przecież koło też ktoś kiedyś musiał wymyślić po
raz pierwszy i nauczyć pozostałych. :-)

Czyli w nagrodę Adam P. ZROBI NAM WSZYSTKIM DOBRZE, tworząc ładne
programiki do DB2 na WWW TeamOS/2pl, zaraz po powstaniu na serwerze
bazy wiedzy, o której pisałem już wcześniej. ;-))))

Lechu, dopisz Adamowi Jego nowe zadanie. ;-)

A propos, czy ta lista z nazwiskami i zadaniami jest już na serwerze
czy jeszcze musi ulec oczyszczeniu w piwnych odmętach? ;-)

Pozdrawiam,
Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist