Jak kupować

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 10:51:41 MET

Hi,

Problem stary, był już sygnalizowany, tylko utonął w naszym gadulstwie.
Zajrzyjcie do poczty sprzed miesiąca. No, ułatwię sprawę.

Aplikacje kupował kiedyś Sławomir Stachniewicz i poprosimy Go o szersze
wyjaśnienia, nie masz nic przeciwko Sławku?

Zakupy poprzez wspecjalizowaną firmę. I to byłoby najlepsze wyjście.
Mało kto ma przcież kartę.

Pozdrawiam,
Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist