Re: [TeamOS/2]VIRC

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 17:48:25 MET DST

On Wed, 21 Oct 1998 01:01:51 +0200 (CEST), Adam P aszczyca wrote:

>Bzdury Waść gadasz. Po pierwsze, to siedząc na kilku kanałach i
>jednocześnie na msg od kilku osób można miec albo kilka okienek (każde
>osobno na pulpicie) albo okienko podzielone na kilka części.

Jak pare okienek na pulpicie to zwracam honor...

>A co do prędkości to wybacz, ale _ŻADEN_ okienkowy klient nie będzie
>szybszy od komend z klawiatury. Dlaczego? Z prostej przyczyny, że
>średnio zaawansowany komputerowiec osiąga prędkośc rzędu 120 znaków na
>minutę, czyli jest w ciągu tejże minuty w stanie wydać około 30 poleceń,
>Z myszką takiej szybkości nie osiągniesz.
A wpisanie komendy (na przyklad) /xdcc get costam send costam numer (jak
pomylilem, to przepraszam)??? 10 razy szybciej sie klika na danego czlowieka i
wybiera z menu xdcc send numer (0 pisania), lub wysylanie - nomrlany file dialog...
Mozna by podac jeszcze mnostwo przykladow...

Owszem, są skróty klawiaturowe
>i tak dalej. Ale tak naprawdę to przez okienka dostaje się jedynie
>zwiększoną przejrzystość (poszczególne strumienie danych są osobno) ale
>właśnie kosztem prędkości.
Przejzystosc przede wszystki, a co do predkosci, to sei moge klocic...

>Samo rozdzielenie danych można zresztą
>uzyskac za pomocą ircII. Trzeba tylko potrafić, a przyznam się, że sam
>niedawno na to trafiłem.
>Mimo wszystko jedna rzecz którą ma ircII to niesamowita wręcz
>elastyczność.
Co masz na mysli? Virc/2 nie jest zbyt rozbudowany, ale jako zwykly klient w pelni
wystarcza...

>Nie do pogardzenia jest również ilość skryptów pod tego
>klienta napisana.

Przez to, ze jest jednym z najstarszych...

> W wersji OS/2 dochodzi możliwość zaprzęgnięcia do
>pracy rexxa.

Nic szczegolnego...

|Lech Wiktor Piotrowski |
|TeamOS/2 Poland Webmaster |