Re: [TeamOS/2]VIRC

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 02:15:20 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski <teamos2_at_calder.com.pl> wrote:
> On Wed, 21 Oct 1998 01:01:51 +0200 (CEST), Adam P aszczyca wrote:

> A wpisanie komendy (na przyklad) /xdcc get costam send costam numer (jak
> pomylilem, to przepraszam)??? 10 razy szybciej sie klika na danego czlowieka i
> wybiera z menu xdcc send numer (0 pisania), lub wysylanie - nomrlany file dialog...
> Mozna by podac jeszcze mnostwo przykladow...

Które sa tak samo nieprawdziwe.... kłopot w tym, że kiedy masz wielu
ludzi na kanale i wiele kanałów to muśisz kliknąc najpierw na okienku
kanału, potem wybrać nicka (częsko z użyciem belki przewijania), kliknąć
na nim klawiszkiem, wybrać dcc send (albo dcc, a potem send), wybrać
plik (polatać po katalogach itd...) i możeesz słać.
A ja piszę /ds nick c:\blablabla\blebleble\plik. i moge użyć maski
(wyślę mu kilka plików za jednym zamachem). Gwarantuję, że tak jest
szybciej.

> Przejzystosc przede wszystki, a co do predkosci, to sei moge klocic...
Zaczynałem na okienkach, potem wyniki mnioe przekonały do zakuwania
komend ircII :-)))

> Co masz na mysli? Virc/2 nie jest zbyt rozbudowany, ale jako zwykly klient w pelni
> wystarcza...

ircII potrafi rzeczy, które pasują każdemu. A dokładniej - jak komuś nie
pasują, to nie uzywa (albo wyłącza). A jak nie ma czegoś to się da
dopisać. Po prostu :-)

> Nic szczegolnego...
A zrobisz to w okienkach? Chodzi mi o coś takiego, że na jakies
zdarzenie reaguje skrypt, który może posłac do klienta polecenia?

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 360969