Re: [TeamOS/2] Ma a rzecz, ale zawsze coś

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 17:42:59 MET DST

On Wed, 21 Oct 1998 00:06:11 +0200 (CEST), Przemysław Pawełczyk wrote:

>Hi,
>A Ty masz? Albo ktoś z nas? A może inną równie ciekawą, którą można
>POKAZAĆ?
>
>Problem jest chyba inny. Z kim Lechu chce to pokazać? Kto z Warszawy mu
>pomoże? Czy potrzebuje takiej pomocy? Czy Lupus będzie w tym
>partycypował? Itd.
>
>W ogóle proponowałbym, aby wszelkie tego rodzaju imprezy pokazowe
>odbywały się pod hasłem Warpowisko (z dużym szyldem). No i reklama jest
>potrzebna. Jest taki kanał w usenet jak Anounces czy coś w tym rodzaju?

Co do Gambleriady, to nic niestety z tego nie wyszlo :( Dwia miejsca na komputer na
stoisku Gamblera - na jednym Winda z nowosciami, na drugim konsola :(((

Ale naczelny chce ze mna na temat jakiegos tekstu (na ten temazt) pogadac...

|Lech Wiktor Piotrowski |
|TeamOS/2 Poland Webmaster |
|www.calder.com.pl/TeamOS2/ |
|OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1 |