Re: Memento Warpmana

Autor: Bart/2 (root_at_microsoft.com)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 09:15:36 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998 21:01:12, Adam Pˆaszczyca <_555_at_irc.pl> wrote:
> Hm... No tego.. ja wiem, ktop wie, ale wiem, że nie powie (bo nie może).
> ALe pare podpowiedzi mogę dać. Na przykład każdy bankomat IBM ma OS/2 na
> pokładzie.. A może Leszek się pochwali swoimi OSowymi osiągnięciami?
intryguje mnie czemu ten ktoś nie może tego powiedzieć...
 ja wiem, że OS/2 jest w firmie Micros w Krakowie, i jest go tam nawet
sporo... jest w eletrowni w Kozienicach (przecież Tekom pisał
oprogramowanie dla nich) jest też w śladowych ilościach w pewnej
publicznej firmie (nie powiem gdzie, bo teoretycznie sam nie
powiniennem wiedzieć :)), gdzie dostał się przezemnie oraz jedna kopia
wraz z kupioną maszyną z niemiec..
 więcej niestety nie wiem..
 Bart/2 irc:Ihsahn
 Asu'a member http://asua.v-lo.krakow.pl