Re: OS2 z NT - SOLUTION

Autor: krzysztof samsonowicz (ks_at_samson.pl_)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 12:27:28 MET DST

Czy OSowy stos TCP/IP/NETBIOS widzi WINSA, bo tak jak Grzesiu to chyba Ty
pisales - "jak widza sie windozy", to ja powiem Ci, ze albo po broadcascie
(malo wydajne przy 300 kompach) albo przez wins serwer. Jak wstaja, to
rejestruja sie w winsie i wybieraja sobie miedzy soba master browser, domain
master, local browser i backup browsery odpowiadajace na zyczenia
przegladania sieci. Mozna poogladac NBTSTAT -a computername lub -A ipaddr
lub -n aby zobaczyc swoj. A problemy z widzeniem sie to nie problemy.
PANACEUM JEST - przejsc do gornych podsieci klasy C, tak aby broadcast sieci
sial na 255. Zwykle tak sieje ale w podsieciach broadcast jest zwykle
ostatnim adresem i tu jest katastrofa, bo windoza sieje na 255 i leje na
innych. Niestety....
Czyli tylko taki problem... to jestem uratowany - Dzieki
Napiszcie jeszcze cos o waszych doswiadczeniach z NBT, bo z NetBEUI to na
pewno chodzi, tylko NetBEUI jest cholernie niewydajny.
krzysztof