Re: Memento Warpmana

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 15:22:50 MET DST

On Wed, 21 Oct 1998 10:06:15 +0200 (CEST), Bart/2 (Bartosz Tomasik) wrote:

>intryguje mnie czemu ten ktoś nie może tego powiedzieć...
> ja wiem, że OS/2 jest w firmie Micros w Krakowie, i jest go tam nawet
>sporo... jest w eletrowni w Kozienicach (przecież Tekom pisał
>oprogramowanie dla nich) jest też w śladowych ilościach w pewnej
>publicznej firmie (nie powiem gdzie, bo teoretycznie sam nie
>powiniennem wiedzieć :)), gdzie dostał się przezemnie oraz jedna kopia
>wraz z kupioną maszyną z niemiec..
> więcej niestety nie wiem..

No więc dobrze, pochwalę się. Tak się złożyło, że od 4 lat piszę aplikacje
do obsługi dworców (na potrzeby PKS). Początkowo był DOS. 3 lata temu potrzebny
okazał się system wielozadaniowy. Z różnych przyczyn wybór padł na OS/2. I od
tego czasu staram się promować OS/2 na tym rynku. Opornie ale jakoś to idzie.
A najważniejsze jest to, że jak już się gdzieś dali przekonać to na Windę
nie bardzo chcą patrzeć.