Re: Memorandum Warpmana

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 01:03:50 MET DST

On Mon, 19 Oct 1998 23:05:15 +0200 (CEST), Adam P aszczyca wrote:

>A "Opowiadania o pilocie Pirxie' Stasia Lema czytał? Bo właśnie stąd się
>Calder wziął. I z tego powodu firma Tomka jest rodzaju męskiego. Czyli
>wybieramy Caldera.

Hi,

Myszka Miki jest rodzaju męskiego, bo widziałem komiksy. Niestety,
komiks o pilocie Pirxie nie wpadł mi w ręce. A FIRMA to On czy Ona
(tylko nie pisz, że to zależy od właściciela ;-) ) ?

Na dodatek Ty być mądry, Ty u Tomka być pracować,
a do Kali na prowincji mnóstwo-mnóstwo nie docierać. :-)

>A weź ty do windy spadaj z takimi tekstami! Dać przykład trzeba.

Jak to Bonaparte...? Bo na taką to działalność wygląda. :-) A przykład
czego? Jak się karnie wypisuje? ;-)

>A po cholerę firma? Potrzebne do tego jest stałe łącze (będę miał), komp
>dysk i wypalarka. Brakuje mi ostatniego. No i oczywiście spisu, co na
>tym umieści\ć. A, tak przy okazji - jest plug-in do netszkapy po polsku.
>Marek Sawicki właśnie ściągnął.

No więc właśnie. Zadeklarował się Leszek Kubrak i Ty. Ustalcie to
pomiędzy sobą i jeden z punktów będzie z naszej głowy, a pojawi się na
Waszej (albo jednego z Was).

Innymi słowy, pisałem poprzednio, że potrzebne są ustalenia co, kto
będzie robił. Chciałem to uporządkować.

>Myślę, że to dobry pomysł. Poza tym, mam zamiar zrobić u siebie coś w
>rodzaju FAQ (może coś w stylu JTZ?).

Liczę na kolejne deklaracje. Jak to sobie wyobrażam można zobaczyć na
WARP 4ever, gdzie dorobiłem specjalny napis i odnośnik do TeamOS/2
Polska, a usunąłem strony z REXXem i EPMem, przenosząc je na serwer
TeamOS/2 PL. A Lechu w TeamWWW może dać odnośnik do moich
"pełniejszych"
aktualności warpowych (OS/2 News) i informatycznych (IT News).

Dobrej nocki Waszmościom życzę,
Przemek

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist