Re: Memorandum Warpmana

Autor: luty (luty_at_polbox.com)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 23:46:39 MET DST

On Mon, 19 Oct 98 20:05:41, luty wrote:

:>On 17 Oct 1998 17:05:50 +0200, Przemysław Pawełczyk wrote:
:>
:>1. CD z łatkami do bezpośredniej instalacji - nie jest nas dużo, więc
:>jak ktoś wypali 20 szt. i zarobi (ale legalnie poprzez firmę i podatki)
:>to może to zrobić nawet w garażu. ;-)
:>
:>Zrobiłem ankietę, chcąc wystąpić do PC MAgazine Po Polsku o kącić dla
:>OS/2, Tymczasem dowiaduję się, że podobne działania, tylko w trochę
:>innym kierunku (jedynie plików, a nie jak ja planowałem plików i
:>artykułów) podjęli Teamerzy w odniesieniu do innego czasopisma.

Nie wierze w powodzenie skomplikowanych projektow
silami spolecznymi. Zawsze ludzie znajda jakas
prace i koniec.
Bardziej realne jest wykonywanie konkretnych, nietrudnych zadan.

Czasopisma - kupilem kilka numerow Publish& Mac,
bo znalazlem tu spisy programow na ich CD.
Nie moge przegladac wszystkich tych komiksow
tylko, zeby zobaczyc co tam jest.
Jesli ktos to prenumeruje, to moglby zawiadamiac
gdy jest cos dla OS/2.

CD - konkretnie:
kupie (najlepiej faktura VAT, ostatecznie rachunek)
po godziwej cenie (rozumiem, ze jest to chalupnicza,
reczna robota) CD dla v4. UK z:
- fixy
- trial DB/2
- wszystko dotyczace dBase (np. xdBview)
- wszystko (trial, free) z elementami e-commerce
- WEB serwer, free ftp, e-mail serwery,
- jesli jest to legalne, to demo, beta AUROR-y
- inne o zblizonym profilu.

Wiem, ze ten post jest b.konsumpcyjny, ale normalny
uzytkownik musi moc korzystac z systemu, a nie walczyc
o przetrwanie. Nie rozumiem, dlaczego Calder
nie oferuje takiego supportu, kiedys napisalem
do nich, ale nie odpowiedzieli.

Moze wiec jest to wykonalne dla jakiegos hobbysty?

Witold Luty
 luty_at_polbox.com
tf.: 0-601-25-36-57