Re: RSJ - 100% zle nagranych CD!

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 22:45:09 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> Używam RSJ-a od lipca i nie miałem dotychczas żadnych
> problemów. Podstawowy tryb pracy, to tworzenie kopii danych
> podczas pracy programu (równoczesny zapis danych
> na dysk i na płytę). Ponadto od czasu do czasu pakiet jest
> używany do kopiowania różnych płyt bez pośrednictwa dysku, z
> napędu CD-IDE 8X na nagrywarkę przy 4x prędkości
> zapisu. I rezultat jest dokładnie odwrotny do twojego. 100 %
> OK.
        Ale ja muszę kopiować z pośrednictwem dysku. Nie mam po prostu innego
wyjścia.

> Jaki masz sprzęt (system, nagrywarka, jeżeli SCSI to jaki
> kontroler).
Nagrywarka to TEAC CD-R55S, Kontroler to AVA-29coś_tam (sprawdzę
dokładnie) Adapteca. W każdym razie jest na nim układ AIC7870 i taki też
sterownik - AIC7870.ADD mam zainstalowany.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */