Re: RSJ - 100% zle nagranych CD!

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 22:40:37 MET DST

Grzegorz Szyszl'o wrote:

> a o opcji 'test' nie slyszal ?

        Opcja test nic mi nie da! Przecież nie będę wiedział czy się dobrze
nagrało jeśłi płyty nie nagram! Poza tym nie przerwało mi nagrywania w
połowie - wszystko doszło "jak należy" do końca.

> 1.niezamknieta sesja ?
> 2.pomylony typ zamkniecia sesji ?
        Otworzyłem okno widoku nagrywarki, ścieżki przerzuciłem do okna dysk.
Skopiowało eię.
        Póżniej zamontowałem w nagrywarce czystą płytę (włożyłem i nacisnąłęm
przycisk z dwiema strzałkami - zieloną i czerwoną - chyba nazywa się
"rescan") przerzuciłem na nią ścieżki z okna dysk. Nagrało się.
        Podczas kopiowania ścieżek w RSJ nie ma mowy o zamykaniu sesji,
ponieważ ścieżki należały do sesji już zamkniętych. Próbowałem mimo
wszystko zamknąć te sesje, ale otrzymałem komunikat:
"Session written by 3rd party software. Writing disabled." grrrr...

> nie uzywam tego pakietu, bo ........ nagrywarke mam na dosie z winda3.
> ale podobne efekty zauwazylem w przypadku cd easy pro, przy punktach
> ktore wczesniej wypisalem.
        Ja teraz mam WinOnCd w Win95, ale aby cokolwiek nagrać muszę wyjść z
OS/2 i tracić czas czekając, bo przecież w Win95 nic się nie da robić
podczas nagrywania...

> nie mam pojecia. ale znajomy tez nie potrafil tego obejsc.
No to widocznie się nie da. Spróbuję z Unity CD Makerem.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */