Re: RSJ - 100% zle nagranych CD!

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 19:15:02 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote:
>No właśnie zainstalowałem sobie "ten wspaniały" pakiet RSJ do
>nagrywania kompaktów i... ziszczyłem już dwie płyty.

a o opcji 'test' nie slyszal ?

> Pierwsza to CD-XA, druga - audio. Kopiowałem ścieżki najpierw z
>nagrywarki na twardziela, później z twardziela na czystą płytę.
> Rezultat jest taki, że po włożeniu tak nagranego CD do napędu - napęd
>mieli, mieli, .... i mieli ........... i mieli, i nic. Nie łapie płyty.
>Co jest grane?

1.niezamknieta sesja ?
2.pomylony typ zamkniecia sesji ?

> Sama procedura kopiowania jest prosta jak konstrukcja cepa - naprawdę
>nie wiem co tu zchrzaniłem. Może użytkownicy RSJ o dłuższym "stażu"
>wiedzą coś czego ja nie wiem?

nie uzywam tego pakietu, bo ........ nagrywarke mam na dosie z winda3.
ale podobne efekty zauwazylem w przypadku cd easy pro, przy punktach
ktore wczesniej wypisalem.

> I jeszcze jedno, z nagrywarki nie da się korzystać tak jak z normalnego
>CD. Albo rybki, albo akwarium - jak zaremuję lockcdr.flt mam dostęp do
>cdrom-u, mogę go udostępnić w sieci i normalnie z niego korzystać, ale
>nagrywać nie mogą. Z kolei gdy lockcdr.flt odremuję - mogę nagrywać, ale
>żegnaj cd-romie sieciowy i normalna praco z CD.
> Da się to jakoś obejść?

nie mam pojecia. ale znajomy tez nie potrafil tego obejsc.