Re: RSJ - 100% zle nagranych CD!

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 10:55:05 MET DST

On Fri, 16 Oct 1998 23:00:18 +0200 (CEST), Wojciech Gazda wrote:

>No właśnie zainstalowałem sobie "ten wspaniały" pakiet RSJ do
>nagrywania kompaktów i... ziszczyłem już dwie płyty.
> Pierwsza to CD-XA, druga - audio. Kopiowałem ścieżki najpierw z
>nagrywarki na twardziela, później z twardziela na czystą płytę.
Używam RSJ-a od lipca i nie miałem dotychczas żadnych problemów. Podstawowy tryb
pracy, to tworzenie kopii danych podczas pracy programu (równoczesny zapis danych
na dysk i na płytę). Ponadto od czasu do czasu pakiet jest używany do kopiowania
różnych płyt bez pośrednictwa dysku, z napędu CD-IDE 8X na nagrywarkę przy 4x prędkości
zapisu. I rezultat jest dokładnie odwrotny do twojego. 100 % OK.

Jaki masz sprzęt (system, nagrywarka, jeżeli SCSI to jaki kontroler).

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW