RSJ - 100% zle nagranych CD!

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 23:01:36 MET DST

No właśnie zainstalowałem sobie "ten wspaniały" pakiet RSJ do
nagrywania kompaktów i... ziszczyłem już dwie płyty.
        Pierwsza to CD-XA, druga - audio. Kopiowałem ścieżki najpierw z
nagrywarki na twardziela, później z twardziela na czystą płytę.
        Rezultat jest taki, że po włożeniu tak nagranego CD do napędu - napęd
mieli, mieli, .... i mieli ........... i mieli, i nic. Nie łapie płyty.
Co jest grane?
        Sama procedura kopiowania jest prosta jak konstrukcja cepa - naprawdę
nie wiem co tu zchrzaniłem. Może użytkownicy RSJ o dłuższym "stażu"
wiedzą coś czego ja nie wiem?
        I jeszcze jedno, z nagrywarki nie da się korzystać tak jak z normalnego
CD. Albo rybki, albo akwarium - jak zaremuję lockcdr.flt mam dostęp do
cdrom-u, mogę go udostępnić w sieci i normalnie z niego korzystać, ale
nagrywać nie mogą. Z kolei gdy lockcdr.flt odremuję - mogę nagrywać, ale
żegnaj cd-romie sieciowy i normalna praco z CD.
        Da się to jakoś obejść?

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */