Warp 5

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 19:33:20 MET DST

teamos2_at_calder.com.pl (Lech Wiktor Piotrowski) wrote:

>W imieniu swoim, ale Calder pozwolil mi "nie utajniac" tej informacji. Twierdza, ze
>sprzedadza pewnie max. 50 kopii...

>|Lech Wiktor Piotrowski |

czy jest juz znana cena wersji upgrade from .... warp3 (no win, no connect) ?
oraz upgrade z wersji 4 ? czy tez z czego sie upgraduje nie ma znaczenia ?

btw. jak mozna zarejestrowac wersje 3 poprzez internet ?
wersja 4 ma program do rejestracji, wersja 3 ma tylko formularz do wyslania.
jest jakas strona na WWW na ktorej moge zarejestrowac swoj pakiet ?