Re: Memorandum Warpmana

Autor: Piotr Kuriata (piotrk_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 08:12:45 MET DST

Witam!

>Niniejszym zgłaszam rzeczy do załatwienia:
>
>1. CD z łatkami do bezpośredniej instalacji - nie jest nas dużo, więc
>jak ktoś wypali 20 szt. i zarobi (ale legalnie poprzez firmę i podatki)
>to może to zrobić nawet w garażu. ;-)

Mysle, ze nie tylko latki, ale i programy software i demo. Jestem
zupelnie zielony jesli chodzi o Warpa. Od jakiegos czasu jestem
legalnym wlascicielem OS/2 v. 3. i niestetety nie mam dojscia do
oprogramowania, (nie wiem co sciagac) a uzywanie programow dla
win-os/2 mnie nie bawi. Prosilbym wiec, jesli to mozliwe, kogos o
zgranie na CD programow free, soft i demo, tych, ktorych osmani
uzywaja na codzien (obsluga www, mail, rozrywka, itp.) wraz z krotkim
opisem i rozprowadzenie ich wsrod zainteresowanych. Sam chetnie
pokryje wszystkie koszty z tym zwiazane.
>Jeśli scalimy wysiłki będziemy mogli występować z większą siłą
>przebicia.

Yes!
>To jest trochę przytyk do TeamOS/2 Polska, że działa zbyt tajemniczo.
>;-) Proszę o jasne reguły i listę zadań, których się podjął.

Yes!

>5. Reklama TeamOS/2
>Leży pod psem.

Yes!

>CHIP
>
>Zajął się Linuxem, a OS/2 nawet nie wspomina (jako przykład).

Oh, yes!

Piotr Kuriata