Re: Memorandum Warpmana

Autor: Bart/2 (root_at_microsoft.com)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 08:25:13 MET DST

cze,,
> Czepiam się, ale jest to Calder (caldera sprzedja linuxa...)
o ile wiem, sporo osób wysłało sugestię, by dopisać do listy Calder,
ja na tomiast miałem inny problem, formularz na stronie za nic nie
chciał przyjąć żadnego z mich adresów (sanil mail)... (wysłałem maila
do nich, na razie cisza..)
> Jakie nowe ręce??? Teamerzy nie przejawiają prawie żadnej inicjatywy, a
>[...]
> pomóc...
ja mogę się "wytłumaczyć" za kilka odsób o razu, bycie członkiem
TeamOS/2 jest dla mnie robieniem czegoś, co ten system promuje, a tak
się składa, że jestem też (bo to się chyba nie wyklucza?) członkiem
grupy Asu'a i naprawdę większość wolnego czasu spędzam na pisaniu
programów...
(btw także mamy problemy z zarejestrowaniem domeny, mimo że robimy to
odpłatnie.... :( )
 Bart/2 irc:Ihsahn
 Asu'a member http://asua.v-lo.krakow.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.calder.com.pl/teamos2