Re: Latark po oczach - WPS i UNIX

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 16:09:03 MET DST

On Fri, 16 Oct 1998 22:46:37 +0200 (CEST), Jan Sto ek wrote:

(..)

> Nie tak za darmochę, skoro trzeba posiedzieć kilka godzin na
>telefonie i potem jeszcze kilka godzin nad systemem, żeby je
>poinstalować. A ile kosztuje godzina Twojej pracy?

Hi,

Ech, Jasiu, teoretyzujesz. Przecież można kupić CD. Nawiasem pisząc,
zawsze się dziwiłem, że żadna z naszych firm, nie postarała się o
porozumienie z np. BMT Micro aby rozprowadzać CD za dostępną dla nas
cenę. Nawet kopiując u nas we własnym zakresie za zgodą firmy
macierzystej i dzieląc się zyskiem - drobnym, ale zawsze. (Może TeamOS2
Polska? Hej, teamerzy słyszycie mnie?)

Czy naprawdę liczysz godziny pracy według własnej stawki?! ;-))

> W Linuksie też, jeżeli je skompilujesz jako moduły. Aczkolwiek nie
>zawsze dają Ci pełną funkcjonalność. Np. HPFS jest -ro.

Chyba żeśmy się nie zrozumieli. W jaki sposób system operacyjny może
istnieć bez systemu plikowego i po co? Gdy jest systemem wbudowanym?
Ale przecież rozpatrywaliśmy systemy biurkowe. Czy samochód bez opon
jest samochodem bo ma silnik (że nie wspomnę o takim pomniku języka
bolszewii jak piwo bezalkoholowe!!! :-)))? Osobiście nie widziałem
nikogo ktoby jeździł na felgach, chyba, że Kaczor Donald po szynach.

System operacyjny jak nazwa wskazuje jest SYSTEMEM, a nie pojedynczym
modułem typu kernel. Chyba, że się mylę.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist