Re: Netscape 4 dla OS/2 po polsku

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 11:22:07 MET DST

In article <6vhq2t$j2v$4_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szyszl'o wrote:

>dzieki za namiary. wlasnie oblegam ci hosta.

Nie mi tylko firmie DTK, z którą ja nie mam nic wspólnego.

>btw. on jest pod windowsami.

btw. jest.

> widze ze moglby pociagnac znacznie szybciej,

pewnie mógłby...

>ale ........ ma jakies zatrzymania. coz. tak dziala winda.

Pewnie tak.

>nie lepiej bys to postawil na OS/2, i pod ftp server 0.71 ? dziala
>naprawde dobrze. wyprobowalem. wersji ftp server 0.70 uzywalem ponad 3
>miesiace,
>i host znosil to naprawde dobrze.

Z moich doświadczeń wynika że pewnie www.dtk.com.pl i ftp.dtk.com.pl to
ta sama maszyna (nie chce mi się tego sprawdzać, no już sprawdziłem - ta sama.
Zresztą obie nazwy to tylko aliasy na dtk-nt.dtk.com.pl :-) ).
A postawienie w dużej firmie (obracającej dużą ilością M$)
serwera WWW na czymś innym niż promowany przez firmę produkt to rzecz wysoce
niedopuszczalna ("no to jak to jest z tym WinNT - niby reklamujecie a własne
serwery macie na OS/2 albo Linuxie?").

Money rulez! ;-)

--
|Leszek Gerwatowski|                          _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."