Re: Netscape 4 dla OS/2 po polsku

Autor: Artur Flinta (aflinta_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 14:08:30 MET DST

HI!!!

> Z moich doświadczeń wynika że pewnie www.dtk.com.pl i ftp.dtk.com.pl to
> ta sama maszyna (nie chce mi się tego sprawdzać, no już sprawdziłem - ta sama.
> Zresztą obie nazwy to tylko aliasy na dtk-nt.dtk.com.pl :-) ).
> A postawienie w dużej firmie (obracającej dużą ilością M$)
> serwera WWW na czymś innym niż promowany przez firmę produkt to rzecz wysoce
> niedopuszczalna ("no to jak to jest z tym WinNT - niby reklamujecie a własne
> serwery macie na OS/2 albo Linuxie?").

Wlasciwie jako wspolpracownik DTK moge sie z tym calkowicie zgodzic.
Kiedys byl tam maly serwer z Linuxem i drugi z OS/2 ale byly tylko dla
wtajemniczonych (oddolna inicjatywa pracownikow) i po reorganizacji dzialu
montazu przestaly istniec.
Oni poza Necrosoftem nic nie widza, kiedys na ulotkach reklamowych
drukowali Novell Certified, OS/2 Ready, a teraz tylko Win95/98/NT Designed
:(((
A lacze wlecze sie bo firma ma tylko 256 kbps :(

Ale zawsze to serwerek w Polsce i mozna prze niego jakies oprogramowanie
przepuszczac.

                           Pozdrawiam
                                        Artur