Incorrect DSP version

Autor: ZOLESZKO (TRE_at_ECK-SA.KRAKOW.PL)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 11:58:23 MET DST

On Wed, 7 Oct 1998 17:25:33, Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl>
wrote:

> Jedyna rada - zakopać Opti w ogródku i kupić coś innego. Są tanie karty
> dźwiękowe do 100zł (może np. ESS 1886?) ale tu może inni się wypowiedzą.
> Nie mam zbyt dużego doświadczenia w dobieraniu kart dźwiękowych do OS/2

Hi!
To co mogę powiedzieć na temat kart dŸwiękowych pod os/2 - używałem
przez jakiœ czas karty z ESS1886 i zachowywała się całkiem poprawnie,
rzeczywiœcie bez żadnych bajerów ale poprawnie rozpoznawana. Teraz
używam (po zmianie kompa) też jakiejœ egzotycznej karty TANGO (Yamaha
OPL3 - z pamięci, mogę się mylić)z wawe table-m i znów sukces -
instalacja bezproblemowa (Warp 4 pl), działanie bezproblemowe. Też bez
specjalnych bajerów.
Jeżeli potrzebna jest karta do wyrafinowanego traktowanie dŸwięku to
raczej nie te opisane, aczkolwiek posłuchać można.
Zbyszek Oleszko