Re: Incorrect DSP version

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 10:37:15 MET DST

On Wed, 7 Oct 1998 17:25:33, Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl>
wrote:

> Jedyna rada - zakopać Opti w ogródku i kupić coś innego. Są tanie karty
> dźwiękowe do 100zł (może np. ESS 1886?) ale tu może inni się wypowiedzą.
> Nie mam zbyt dużego doświadczenia w dobieraniu kart dźwiękowych do OS/2

        Ja mam ESS AudioDrive ES1868. Całkiem sympatyczna, pay-and-pray'owa
karta. Udało mi się ją odpalić zarówno w starej 486 (no-pay, no pray)
jak i w nowym putrze, PnP. W obydwu wypadkach Merlin sam ją zobaczył i
to jako ją, choć zdaje się, że ona emuluje SBPro.

        Sama karta jest dość prymitywna, nie ma np. programowanych filtrów i
rozmaitych bajerów. Miałem też trochę kłopotów z dobraniem do niej
miksera (nie chciałem bajeranckiego miksa do sześciu wersji SB na raz,
bo nie lubię jak mi 90% opcji nie chodzi... :) Bardziej więc nadaje
się na biznes audio albo brzęczydło do gierek niż na kartę muzyczną,
aczkolwiek Toccatę i Fugę Bacha udało mi się na niej odegrać. ;D

--
Pozdrawiam,
Jan.