Re: OS/2 poszukiway.

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 22:12:03 MET DST

On Tue, 22 Sep 1998 20:02:05 +0200 (CEST), Wojciech Gazda wrote:

>Wojciech Gazda wrote:
> Trochę głupio tak uzupełniać własny post, ale właśnie skompilowałem
>WORMS, które... chodzą właśnie teraz w tle gdy piszę tę wiadomość.
>Dodawałem wątki i odejmowałem, wyświetlałem tamtejszy help a także
>robiłem exit - wszystko to bez żadnych GPF-ów.
> Jeśli chcesz Mailnij do mnie, a wyślę log z kompilacji, exe-ka,
>cokolwiek co pomogłoby w wyjaśnieniu problemu.
>
>PS. Mam 486DX-133, OS/2 v3 i FixPak 36.

Dowcip polega na tym, że skompilowanie tego programu przez make nałożony
na istniejący tam zbiór make.mk, to jest kicha. Po otworzeniu projektu
i skompilowaniu z IDE jest OK. Już mi ręce opadają, bo ten sam program
raz kompiluje (linkuje ?) się poprawnie, a za chwilę kiszka.
A opisu AVIO nie mam. Korzystam z gotowych bibliotek, a cała aplikacja
ma około 45000 linii kodu.
Patrzyłem już pod dbugerem. Przy wywoływaniu tych funkcji są używane dwie
procedurki robiące czary-mary na adresach. I po ich wywołaniu później jest
piękne call 0x000000.

To tyle na razie, idę spać.
Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956