Re: OS/2 poszukiway.

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 20:02:56 MET DST

Wojciech Gazda wrote:

> Spróbuję to przekompilować!. Najprawdopodobniej błąd tkwi dzieś w
> źródłach albo headerach kompilatora. Może uda mi się coś znaleźć.
> Funkcje PM-a WinXX, GpiXX, PrfXX, oraz DosXX działają za to bez zarzutu!
> Apropos - czy masz może inf-a z opisem Avio Calls? (To nie to samo co
> VIO!).

> Chyba Sybase'a.
        Trochę głupio tak uzupełniać własny post, ale właśnie skompilowałem
WORMS, które... chodzą właśnie teraz w tle gdy piszę tę wiadomość.
Dodawałem wątki i odejmowałem, wyświetlałem tamtejszy help a także
robiłem exit - wszystko to bez żadnych GPF-ów.
        Jeśli chcesz Mailnij do mnie, a wyślę log z kompilacji, exe-ka,
cokolwiek co pomogłoby w wyjaśnieniu problemu.

PS. Mam 486DX-133, OS/2 v3 i FixPak 36.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */