Re: OS/2 poszukiway.

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 24 Sep 1998 - 19:35:10 MET DST

Cześć !

        Być może czytacie ten post drugi raz, przepraszam - ale miałem "drobne"
problemy z komunikacją...

Leszek KUBRAK wrote:
[...]
> Dowcip polega na tym, że skompilowanie tego programu przez make nałożony
> na istniejący tam zbiór make.mk, to jest kicha.
Co to znaczy make "nałożony na istniejący zbiór make.mk"?

> Po otworzeniu projektu
> i skompilowaniu z IDE jest OK. Już mi ręce opadają, bo ten sam program
> raz kompiluje (linkuje ?) się poprawnie, a za chwilę kiszka.
        No właśnie z IDE jest OK. I w projekcie przy źródłach widać: (sw) - co
znaczy, że są ustawione dodatkowe niestandardowe opcje. Czy ten
"nałożony" make pisałeś może "ręcznie"?

[...]
> Patrzyłem już pod dbugerem. Przy wywoływaniu tych funkcji są używane dwie
> procedurki robiące czary-mary na adresach. I po ich wywołaniu później jest
> piękne call 0x000000.
Napisz coś o opcjach komplatora użytych w "nałożonym" make.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */