serwer z OS/2

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 22:26:12 MET DST

Zrobilem ostatnio ze zwyklego OS/2 serwer dla sieci WIN'95.
Jeden komp z OS/2 (P200MMX, 64MB, 3GB) jest serwerkiem
dla 12 stacji z Win'95. Wszystko chodzi pod FastEthernetem
i smiga jak odrzutowiec.

Zauwazylem, eksperymentujac z roznymi ustawieniami w IBMLAN.INI
ze mozna znaczaco podniesc wydajnosc takiego serwera.
W zwiazku z tym mam pytanie: czy ktos widzial jakis
szczegolowy opis wszytkich ustawien z tego pliku,
lub ma doswiadczenie co po podkrecac zeby serwer lepiej chodzil.
Pytanie drugie: czy jest cos do zarzadzania siecia (prawa dostepu itp)
chodzace w trybie tekstowym, tak zeby dalo sie z tego korzystac przez
telnetd - reczne manipulowaniem net access itp jest dosyc
uciazliwe, a bieganie do serwera z kazdym drobiazgiem tez mi nie
odpowiada.

I to by bylo na tyle ...

JT.