Re: Masquarading

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Tue 22 Sep 1998 - 18:08:13 MET DST

On Tue, 22 Sep 1998 15:53:10 +0200 (CEST), Jan Sto ek wrote:

> Zapętlą Ci się. W danym momencie IMHO możesz mieć tylko jedną otwartą
>drogę na świat, chyba że OS-owy router realizuje jakieś OSPF-y czy coś
>takiego. A więc dopóki nie masz połączenia zewnętrznego, wszystko jest
>OK. Natomiast komputer, na którym jest uruchamiany Injoy jest
>skonfigurować bardzo prosto, jeżeli ten dialer umożliwia odpalenie
>skryptu lub programu po zestawieniu połączenia - w ten sposób będziesz
>mógł dynamicznie przekonfigurować ten komputer. Pozostaje tylko
>przywrócić stan pierwotny po rozłączeniu.

Injoy moze wykonywać skrypt na rozłączenie i podłączenie. Tylko jak ma taki skrypt
wyglądać? I co ma zmieniać? Przestawaić komputery, żeby było na odwrót (tak jak jest
w tej chwili, tylko to co na komp. z modemem u mnie)? Dzięki za pomoc :)

> BTW - czy nie prościej byłoby zarejestrować inJoya i wykorzystać
>dial-on-demand?

Mam zarejestrowanego - inaczej masquarady nie mógłbym robić :) Ale Dial - on
-demand nie dla mnie. Sporo impulsów się traci (bezpieczny czas idle to jakieś pięć
minut) a i tak jak się coś ciągnie i stoi, to może rozłączyć niepotrzebnie...