Re: OS2 Warp - Modem Voice 33600

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 17 Aug 1998 - 11:20:59 MET DST

On Sun, 16 Aug 1998, Mariusz Kiełpiński wrote:

> Mam propozycję - przeczytaj najpierw moją odpowiedź
> poprzednikowi na liście na ten sam temat. Jest tam
> całkiem podobny wywód na temat com.sys przerwań itd.
Przeczytalem, niestety juz po wyslaniu odpowiedzi wiec sorry za
powtarzanie tekstu. Ja po prostu sprawdzam newsy przktycznie non-stop, a
one wcale nie przychodza w takiej kolejnosci jak powinny (niektore wcale
nie przychodza).

> skłoni osa do pracy z takim modemem. Jeżeli modem jest PnP
> to wielkie rzeźbienie się zaczyna. Może na przykład być tak

Nie widzialem niegdy problemow z modemami PnP w Warp 4 (sam mam USR 33600
PnP i dziala idealnie), moze sa w Warp 3.

> Wiem bo sam się narzeźbiłem a koniec końców wymieniłem sprzęt. Zresztą
> te wymiany sprzętu to ogólnie głębsza refleksja. Np czy aby
> korzystać z fix 32 konieczny jest Intel Pentium a nie 5x86 czy K5.
> Moje doświadczenia wskazują na to że tak.(ta sama lista
> dwa tygodnie wcześniej). Dobra też wymieniłem.

Mialem 5x86 133 na Warpie 3 bez fixow i chodzilo, jesli fix 32 cos chrzani
to moze zainstaluj nowszy (chyba jest juz 37 - nie wiem, nie jestem w
temacie), lub zmien system na Merlina (dziala OK z fixem 5 PL)

> Niby chodzi tylko znowu nie wiedzieć czemu coś się pochrzaniło
> w sesjach VDM i sporo programów (np Heroes II) przestało
> chodzić. Dziwne bo ustawienia w zakładkach naprawdę mam już
> opanowane. Nawiasem mowiąc nie przeprowadzałem zmian w
> konfiguracji tych sesji więc zmian bunajmniej nie oczekiwałem.
> Ta zabawa z programistami IBM przestała mnie bawić bo jest
> kosztowna. Czekam co zostanie znowu uszkodzone w kolejnych
> fixach. Teraz rozumiem idee Administracji Zerowej. Czas i nerwy
> tracone na tych zabawach też są w cenie.

Pracowalem przez 2 lata na Warpie 3 PL bez fixow i nigdy nie mialem
problemow z niechodzacymi programami. Moze rzeczywiscie warto tu
postepowac zgodnie z zasada: nic sie nie chrzani - nie instaluj!
Poza tym wszystko co doszlo do 3 w fixach bylo juz wbudowane w 4 (plus
ewentualne fixy) wiec jesli mozesz sobie na to pozwolic to zachecam do
zmiany.

Dominik