rózne tematy

Autor: ZOLESZKO (TRE_at_ECK-SA.KRAKOW.PL)
Data: Mon 17 Aug 1998 - 10:41:36 MET DST

Hi!
Witam wszystkich zaspanych OS-manów, czyżby sezon opgórkowy takie pustki
na liście dyskusyjnej?

Kilka tematów do rozmyślania:
1. Wracam do sesji DOS z dysku A:, kiedyś już próbowałem ten temat
poruszyć ale nie widziałem odzewu, dla przypomnienia w OS/2 v3.działała
wspaniale umożliwiając uruchamianie dowolnej wersji dos-a łącznie z
driverami np. kart graficznych dedykowanych dla dos. W OS/2 v 4 jest
problem - praktycznie nie działa nawet z dyskiem z systemem dos
(sprawdzałem wersje od 6.0 do 6.22) - po uruchomieniu widzę migający
kursor i kompletny brak reakcji na kalwiaturę. Oczywiście wszystkie
pliki OS/2 wymagane do uruchomienia sesji dosowej są obecne na
dyskietce.
2: Czy ktoś z szanownych OS-manów wie i może powiedzieć czy możliwe jest
używanie samego Organizera for OS/2 z pakietu Lotusa. Jeżeli tak to
ewentualnie gdzie można go zdobyć (instalację) czy też muszę instalować
całego SS (używam SO).
3. Może trochę dziwne pytanie, ale czy przypadkiem słownik SS nie
podchodzi do SO, lub istnieje możliwość konwersji?

Z pOSdrowieniami
Zbyszek Oleszko