Re: OS2 Warp - Modem Voice 33600

Autor: Mariusz Kiełpiński (kielpa_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 16 Aug 1998 - 11:43:43 MET DST

Dominik Czechowski wrote:

> On Sat, 15 Aug 1998, Mariusz Kiełpiński wrote:

[...]
> P.S. aktualne "widzenie" OSa mozesz w kazdej chwili sprawdzic w Menedzerze
> urzadzen.
>
> pOSdrawiam
>
> Dominik Czechowski
Mam propozycję - przeczytaj najpierw moją odpowiedź
poprzednikowi na liście na ten sam temat. Jest tam
całkiem podobny wywód na temat com.sys przerwań itd.
Naprawdę to wcale
nie jest takie proste jeżeli - adres portu to np 450h a przerwanie
0x9 to konia z rzędem temu kto bez dodatkowych zabiegów
skłoni osa do pracy z takim modemem. Jeżeli modem jest PnP
to wielkie rzeźbienie się zaczyna. Może na przykład być tak
że modem nie korzysta z żadnego przerwania - bo jego
scalaki czekają na programowy rozkaz konfiguracji.
Wiem bo sam się narzeźbiłem a koniec końców wymieniłem sprzęt. Zresztą
te wymiany sprzętu to ogólnie głębsza refleksja. Np czy aby
korzystać z fix 32 konieczny jest Intel Pentium a nie 5x86 czy K5.
Moje doświadczenia wskazują na to że tak.(ta sama lista
dwa tygodnie wcześniej). Dobra też wymieniłem.
Niby chodzi tylko znowu nie wiedzieć czemu coś się pochrzaniło
w sesjach VDM i sporo programów (np Heroes II) przestało
chodzić. Dziwne bo ustawienia w zakładkach naprawdę mam już
opanowane. Nawiasem mowiąc nie przeprowadzałem zmian w
konfiguracji tych sesji więc zmian bunajmniej nie oczekiwałem.
Ta zabawa z programistami IBM przestała mnie bawić bo jest
kosztowna. Czekam co zostanie znowu uszkodzone w kolejnych
fixach. Teraz rozumiem idee Administracji Zerowej. Czas i nerwy
tracone na tych zabawach też są w cenie.

*  Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_friko6.onet.pl  *