Re: Nojnowsza wersja przegladarki

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 17 Aug 1998 - 13:17:22 MET DST

Wojciech Gniado <wgniado_at_kki.net.pl> wrote:
>Hej!
>
>Jestem nowy w OS/2 stad moze trywialne pytanie
>
>Jaka jest najnowsza wersja przegladarki i gdzie ja mozna sciagnac ??
>
>Mam netszkape 2 ( ... i mam wrazenie ze jest to najnowoczesniejsza
>wersja... :-)ale nie wiem czy mam racje:-(

>Wojtek

w samym os/2 masz ibm explorer. taki sobie.
wersji netscape 2.02 jest od groma i ciut ciut. najgorzej, ze ciezko rozpoznac
ktora jest ktora, bo podwersje nie sa numerowane.
a teraz wyszla beta preview 4.04 , do sciagniecia ze stron ibm. jest tez
gdzies w polsce. zdaje sie u niejakiego (ROTFL) Marka L :)