Re: OS2 Warp - Modem Voice 33600

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Sun 16 Aug 1998 - 13:20:42 MET DST

On Sat, 15 Aug 1998 10:28:38, "Mariusz Kieˆpi˝ski"
<kielpa_at_friko6.onet.pl> wrote:

[...]
> Nie jestem optimistą w tej sprawie swego czasu sporo szukałem i nie
> znalazłem. Musiałem się sporo natworzyć.
> >
> [...]
>
> Podsumuwując całość z wielu powodów lepszym rozwiązaniem
> dla wszystkich innych systemów operacyjnych niż winda
> lepszym rozwiązaniem jest kupno lub wymiana modemu na
> model zewnetrzny gdzie powyższe problemy nie występują.

Eeee tam, siejecie kolego wrogą propagandę i jeszcze odstraszycie
młodego warpowicza :) Ja mam modem Zoltrix 33600VSP i nie potrzebowałem
do niego żadnych sterowników. Moje ustawienia w config.sys:

DEVICE=E:\OS2\BOOT\COM.SYS (3,3E8,5)

czyli modem siedzi na przerwaniu 5 i jest widoczny jako com3. Oczywiście
analogicznie trzeba było go ustawić na zworkach. Co więcej razem z
FixPakiem 32 com.sys jest na tyle wydajny, że nie jest potrzebny tak
zachwalany sio.sys. Śmiało można ustawić transfer na 115200 (wewnętrznie
oczywiście) i chodzi jak złoto. Z poprzednimi wersjami com.sys były z
tym problemy.

pOSdrawiam,
Marek
                                               Marek Wojciechowski