Co to jest OS/2 ?

Autor: Paweł Grajewski (grajewsp_at_webmedia.pl_nospam_nospam)
Data: Mon 04 May 1998 - 17:43:16 MET DST

Witam!

OS/2 nie widziałem jeszcze na oczy (nie licząc kilku screenshotów), ale
pomyślałem, że warto spróbować. Wobec tego chciałbym dowiedzieć się jak
najwięcej o tym systemie. Przede wszystkim:

- czy jest za darmo?
- do czego jest najbardziej podobny (Win 3.1/4, Linux, X-Win, KDE)?
- czy może służyć jako serwer dla aplikacji X Window?
- co z obsługą Internetu? czy jest przeglądarka internetowa zintegrowana z
systemem?
- czy jest stabilny?
- co zyskam, a co stracę przechodząc na niego?

i ewentualnie inne...

Czy są jakieś strony WWW, na których można by zasięgnąć dodatkowych
informacji i obejrzeć zrzuty ekranu?

--
[PG]
grajewsp_at_webmedia.pl