Re: Selective Install

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 18:32:23 MET DST

On Mon, 4 May 1998 09:30:23 +0200 (CEST), Adam Plaszczyca wrote:

>Je eli nie tkniesz niczego, co tyka grafiki, to tak. Selective install
>patrzy co zmieniles mu, a potem dociaga to z dysku instalacyjnego. Dla
>bezpieczenstwa zachowaj sobie pliki svgadata.pmi i jakies podobne (looknij
>w instrukcje od svga.exe) i odpisz z configa linie dotyczace grafiki.

Problem, ze jak zachowam pliki dla bezpieczenstwa to to nic nie zmieni. Problem jest
bardzo dziwny, i jak sie cos zchrzani z Tsengiem, pomaga tylko reinstalacja systemu.
Boje sie ryzykowac, bo kiedys juz nie zmienilem ustawien karty graficznej, a on sie bez
resetu do VGA nie chcial wystrtowac :( Chyba jestem skazany na brak Selective Install
:((((
Lech Wiktor Piotrowski
OS / 2 = Win ^ 95
ICQ#: 6554016