Re: Kilka pytanek lamera

Autor: Zbyszek (okon_at_fnet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 00:14:50 MET DST

Sławomir Stachniewicz <Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl> napisał
Po pierwsze dzieki za odpowiedz, pytan mam mnostwo, a pewnie bede mial
jeszcze wiecej, jak z teorii przejde do praktyki ;). Na razie jeszcze jedno
malutkie:

> - sporo dobrego shareware/freeware/Public Domain/gnu
> (np. gnu emx C/C++, gnuplot, emulator X-Windows)

Czy jest mozliwosc skorzystania z czegos ala X-win. Chodzi mi o odpalenie
na slabszym komputerze X-serwera, ktory wyswietlalby wyniki dzialania
x-klienta chodzacego sobie na lepszym sprzecie. Mam stary komputer, ktory
chetnie bym przerobil na cos w rodzaju x-terminala (486DX66).

Pozdrawiam -
Zbyszek
okon_at_fnet.pl