Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 16:16:39 MET DST

On 28 Apr 1998 06:51:29 GMT, Adam Plaszczyca
<trzypion_at_venus.wis.pk.edu.pl> wrote:

>IMHO w
>umowie powinni zaznaczyć wyraźnie, że nie wolno umożliwiać przesyłania
>jakichkolwiek danych pomiędzy innym kompem a siecią AC i po sprawie. W
>razie wykrycia i tak zbiorą kasę. Zresztą, na Windozę też się da napisać
>masquaradę. I ciekawe co wtedy panowie z AC zrobią ;)

Wypraszam sobie takie pomysly! W umowie to oni moga wpisac zakaz
podlaczania CUDZEGO komputera, zeby cale pietro na jednym abonamencie
nie jechalo. Zas ile maszyn mam w domu (wlasnych, do uzytku
prywatnego, niezarobkowego) to juz moja sprawa - wazne ze mieszcze sie
w puli adresow (do domciu pewnie dadza jeden). A maskarade mozna w
koncu na dowolnym systemie byle sprzet wyrobil z przepustowoscia
(czyli na spektrusiu moze bym sie nie rwal...) Pod windoze - bez
problemow, tyle ze chyba olewajac socket malomietkiego...

Darek