Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 16:30:29 MET DST

Adam Plaszczyca wrote:
> Zresztą, na Windozę też się da napisać
> masquaradę. I ciekawe co wtedy panowie z AC zrobią ;)
Sprawa juz zostala wyjasniona na polipie, ze to nieprawda, ze pozwalaja
podlaczac tylko Win95.
Natomiast co do maskarady, to na Win95 chyba nawet jej nie trzeba. Jest
cos takiego jak remote winsock - dzieli sockety pomiedzy wszystkie
komputery w sieci Win95, tak ze wszystkie maja jedno IP i wspolna pule
socketow (tak jak procesy na maszynie Unixowej ;-)) Tylko jeden komputer
ma TCP/IP i jest dolaczony do inetu, reszta potrzebuje tylko
standardowej sieci Win.
Nie pytajcie mnie jak to dziala, bo tylko czytalem opis, w dzialaniu
tego nie widzialem.

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa