Re: Zmiana nazwy uzytkownika

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 23:43:44 MET DST

"Jan Stožek" <jasio_at_SPAM.polbox.pl> wrote:

>On Fri, 03 Apr 1998 20:22:17 GMT, Grzegorz Bodaszewski wrote:
>
>:>W sumie - może i dobrze się stało, bo od pół roku przymierzałem się
>:>do przepartycjonowania dysku, tyle że... akurat teraz było mi to
>:>wyjątkowo nie na rękę.
>
> To spróbuj np. tak:
>
> - C: - OS/2, co najwyżej plus programy, które i tak muszą być przeinstalowane po
>postawieniu systemu, gdyż dopisują biblioteki do \os2\dll, wpisują coś ważnego do ini w czasie
>instalacji itp.
> - D: - programy i narzędzia nie wymagające instalacji, lub wymagające prostych
> [...]

Dziękuję - nie wpadłem na to, a pomysł wygląda znakomicie.
Tyle, że w moim przypadku możliwy do zastosowania wyłącznie
w domu - w pracy mam sieć NW 3.12 i z różnych powodów chcę,
żeby wolumin SYS: był zamapowany jako F: .
Mam konfigurację: C - FAT z DOS-em i Win 3.11 (niestety,
niezbędne - nie udało mi się zmusić do pracy pod WIN-OS/2 ani
Palindrome 4.0, ani Powerchute), D - HPFS z OS/2, E - CDROM,
F i następne - woluminy i katalogi Netware.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl