Re: FIX32PL do Warp 3PL

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 23:43:40 MET DST

Slawek Kos at Elektroprojekt Lodz <elpro_at_lodz.pdi.net> wrote:

>Niepomny pojawiajacych sie tu i owdzie ostrzezen, ze FP32PL
>z plyty Publish i MacWorld cos nie za dobrze dziala
>- zainstalowalem go na swym Warp 3 PL (czystym).
>[...]
>
>OS2 oczywiscie nie moge wystartowac. Przy starcie z dyskietek
>ratunkowych to nawet unpack sie nie chcial uruchamiac (?)
>Twierdzil, ze nie moze znalezc NLS...

Nie miał SET-ów, ani PATH, ani DPATH...

>Przy starcie z dyskietek instalacyjnych i potem F3 do linii
>polecen SERVICE.CMD z plyty sie nie chce uruchomic bo
>jakowychs "jezykowych" dodatkow nie ma ...
>Czyli nie moge wywalic tego FIX'a
>
>HEELP!
>Czy musze caly OS2 instalowac od nowa?

Ja przeinstalowałem :-)
Dla ułatwienia dodam, że 'czystego' Warpa z fabrycznej płytki też na
ten cały galimatias nie nałożysz od nowa - krzyczy, że na dysku jest
wersja nowsza od aktualnie instalowanej.
Nie chciało mi się walczyć o uruchomienie - wolałem zainstalować
wszystko od nowa i przy okazji przepartycjonować dysk. Możesz
próbować wstawić mu teditem w configu zamiast tego uszkodzonego
PMSHELL-a PROTSHELL=C:\OS2\CMD.EXE - otrzymasz Warpa skonfigurowanego
jak do tej pory, tyle że działającego w trybie tekstowym bez PM.
Będzie miał wszystkie SET-y i ścieżki do DLL-i, więc może na tym
pójdzie SERVICE.CMD - nie wiem, nie chciało mi się sprawdzać.
Prawie na pewno powinien zadziałać unpack - czyli w najgorszym razie
rozpakujesz sobie wszystko ręcznie z archiwum.

Współczujące OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl