Re: Zmiana nazwy uzytkownika

Autor: Jan Stožek (jasio_at_SPAM.polbox.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 02:17:56 MET DST

On Fri, 03 Apr 1998 20:22:17 GMT, Grzegorz Bodaszewski wrote:

:>Niekoniecznie - do OS-a trzeba się przyzwyczaić. Jeżeli wytrzymasz

        A i owszem.

:>pierwsze 3 miesiące i nie wytniesz go z dysku, to po następnych trzech
:>nie będziesz w stanie bez wstrętu usiąść do komputera z MS Windows :-)
:>Sprawdziłem empirycznie, na sobie i mojej żonie.

        Ba...

:>>Heh.. To chyba jeszcze nie widziałeś tego, co Windows potrafi zrobić samo
:>>z siebie... pliki giną i tak dalej.. A co najgorsze nikt nie wie (może
:>>paru guru od Billa) gdzie plik się znajduje, a nawet jak się nazywa.

        Z MS Exchange'a (Mail client) też giną, i to dość skutecznie.

:>Bądźmy uczciwi - OS ma swoje narowy. Ostatnio tak się na niego

        Oj, taak...

[Ciach]

:>W sumie - może i dobrze się stało, bo od pół roku przymierzałem się
:>do przepartycjonowania dysku, tyle że... akurat teraz było mi to
:>wyjątkowo nie na rękę.

        To spróbuj np. tak:

        - C: - OS/2, co najwyżej plus programy, które i tak muszą być przeinstalowane po
postawieniu systemu, gdyż dopisują biblioteki do \os2\dll, wpisują coś ważnego do ini w czasie
instalacji itp.
        - D: - programy i narzędzia nie wymagające instalacji, lub wymagające prostych
czynności w rodzaju utworzenia obiektów albo dopisania czegoś do CONFIG.SYS
        - E: - dane (wszystkie, o ile jest to tylko możliwe - bo np. PMMAIL trzyma listy tam,
gdzie sam leży).

        Mi to parę razy uratowało życie.

Pozdrawiam serdecznie,

(js).