Re: Zmiana nazwy uzytkownika

Autor: Jan Stožek (jasio_at_SPAM.polbox.pl)
Data: Mon 06 Apr 1998 - 01:42:10 MET DST

On Sat, 04 Apr 1998 21:43:44 GMT, Grzegorz Bodaszewski wrote:

:>Dziękuję - nie wpadłem na to, a pomysł wygląda znakomicie.
:>Tyle, że w moim przypadku możliwy do zastosowania wyłącznie
:>w domu - w pracy mam sieć NW 3.12 i z różnych powodów chcę,
:>żeby wolumin SYS: był zamapowany jako F: .

        Miałem podobny ból - choć OS podpowiada L: na SYS:LOGIN i P: na SYS:PUBLIC,
chciałem mieć identyczne mapowania kluczowych katalogów niezależnie od systemu, z którego
się loguję.

:>Mam konfigurację: C - FAT z DOS-em i Win 3.11 (niestety,
:>niezbędne - nie udało mi się zmusić do pracy pod WIN-OS/2 ani
:>Palindrome 4.0, ani Powerchute), D - HPFS z OS/2, E - CDROM,
:>F i następne - woluminy i katalogi Netware.

        Jeżeli z założenia trzymasz dane na serwerze, to możesz zrezygnować z jednej partycji.
Możesz też sobie zainstalować na C: DOS + Windows + OS/2 na FAT z dual boot i dedicated
DOS/Windows session. O ile będzie Ci działać prawidłowo podboszenie się z hibernacji, bo u
mnie się wali średnio raz na 2-3 razy. Za to przy odrobinie wysiłku i małej automatyzacji możesz
mieć jednolitą konfigurację Windows i WinOS2 - do tego wystarczy podmieniać dwa pliki
(USER.EXE i GDI.EXE) i lekko modyfikować SYSTEM.INI w zależności od systemu w którym
aktualnie pracujesz.

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl