Re: Potrzebuje merytorycznego wsparcia !!!!!!

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.micros.com.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 09:33:08 MET

Marek Lukawski <marekl_at_gdansk.sprint.pl> napisał(a)
>'>':>msoffice dla win3.11 chodzi prawidlowo na os/2 . czyli word6 i reszta.
>'>':>poza tym sam os2 warp zawiera w sobie bonus pack. sa w nim edytor tekstow,
>'>':>baza danych, program do grafiki wektorowej. prosty, ale wystarczajacy.
>'>':>arkusz kalkulacyjny.
>'>'To wiem ale gdzie dostane LEGALNE wersje ?
W sklepie... Jeszcze wiele firm kupuje Office'y pod win 3.11

>'>':>na os2 jest tez lotus notes, i ami pro.
>'>'Ze jest Lotus Notes to wiedzialem i ze Ami Pro to tez wiedzialem ale sprawa
>'>'slownika?
AmiPro ma polski slownik w wersji pod win 3.11 Jak jest pod OS/2 nie wiem.
Inna sprawa, ze tego slownika z Ami nie uzywalem nigdy... NIe bylo po co.

>'>'Komputerki sa dobrej klasy i do wszystkiego sa dostepne sterowniki
Tia... Mialem takie komputerty.. Compaq... i sterowniki byly.. Grafika na przyklad
sterowala sie na czarny ekran, a dyski na rejestry.....

>'>'Zostaje sprawa przekonania ze to ma byc funkcjonalne i stabilne a bajery typu
>'>'$uperPie$ sa zbyteczne :)

POstaw Przykladowego M$ gdzies w firmie a ja Ci go jednym winnukeim zawiesze.. To jest
niezly argument, prawda?
Sprawa druga: Jezlei tzea bedzie uzyc jakiejs SQL-owej bazy danych - masz na OS/2 DB2. Jak
OS/2 bedzie za maly, to sie przesiadasz na AS/400, a jak to za malo to na jakiegos
mainfraime'a...

Co do Worda i Excela - wiekszosc osob wykorzystuje 5% ich mozliwosci (bo przy wykorzystaniu
10% sie wieszaja). Worksy z OS/2 maja 15% tego, co potrafi Office. ALe za to cale 15%
mozesz wykorzystac.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 22) 6297910