Re: Potrzebuje merytorycznego wsparcia !!!!!!

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 13:55:31 MET

On 29 Jan 1998 08:33:08 GMT, Adam Plaszczyca wrote:

[ciach]
:>>'>'To wiem ale gdzie dostane LEGALNE wersje ?
:>W sklepie... Jeszcze wiele firm kupuje Office'y pod win 3.11
Szukalem moze zbyt powierzchownie bo udalo sie mi znalezc tylko resztki 95 i
cale mrowie 97 (C2000, System3000, TCH, DC Sopot (przedstawiciel TCH na
Wybrzezu))
[ciach]
:>
:>>'>'Komputerki sa dobrej klasy i do wszystkiego sa dostepne sterowniki
:>Tia... Mialem takie komputerty.. Compaq... i sterowniki byly.. Grafika na przyklad
:>sterowala sie na czarny ekran, a dyski na rejestry.....
to sa skladaki "made in MArek" i na jednym z niech teraz pracuje jedyny OS/2
w tej firmie (moj)
:>
:>POstaw Przykladowego M$ gdzies w firmie a ja Ci go jednym winnukeim zawiesze.. To jest
:>niezly argument, prawda?
To juz inny problem bo pojawily sie 98 z "win$okiem"2 i tego nawet land nie
rusza sprawdzone organoleptycznie :( dla niewiarkow podaje IP 195.116.73.42
:>Sprawa druga: Jezlei tzea bedzie uzyc jakiejs SQL-owej bazy danych - masz na OS/2 DB2. Jak
:>OS/2 bedzie za maly, to sie przesiadasz na AS/400, a jak to za malo to na jakiegos
:>mainfraime'a...
Tego raczej firma nie bedzie

:>Co do Worda i Excela - wiekszosc osob wykorzystuje 5% ich mozliwosci (bo przy wykorzystaniu
:>10% sie wieszaja). Worksy z OS/2 maja 15% tego, co potrafi Office. ALe za to cale 15%
:>mozesz wykorzystac.
tak ale w Wordzie jest cala dokumentacja ofertowa i przy probie wczytania do
works wywala sie (dokument ma 20MB)
co do kalkulatora (arkusza) to sie zgadzam bo sam uzywam worksow z BP IBM

MArek