Re: Potrzebuje merytorycznego wsparcia !!!!!!

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 18:30:13 MET

chocby http://www.tch.waw.pl/ , jeszcze niedawno w cennikach wisialo.

>Tia... Mialem takie komputerty.. Compaq... i sterowniki byly.. Grafika na przyklad
>sterowala sie na czarny ekran, a dyski na rejestry.....

ja siedze na Kolpakach od kilku lat. i jakos mi dzialaja. chociaz
jakies 4ry miesiace temu wymienilem komp na ajbiem pc 300gl . i tez chodzi.
to kwestia doboru sterownikow. tak samo chodzilo z chipem cirrus logic,
podobnie z s3virage. chociaz ten ostatni sprawia troche wiecej klopotow.

>POstaw Przykladowego M$ gdzies w firmie a ja Ci go jednym winnukeim zawiesze.. To jest
>niezly argument, prawda?

lame :) winde da sie przed winnukiem zabezpieczyc. za to przed landem
chyla czola :)

>Sprawa druga: Jezlei tzea bedzie uzyc jakiejs SQL-owej bazy danych - masz na OS/2 DB2. Jak
>OS/2 bedzie za maly, to sie przesiadasz na AS/400, a jak to za malo to na jakiegos
>mainfraime'a...

nawet jeszcze inaczej. na linux jest cos co sie nazywa postgress.
na os2 jest gnu C. z linuxowego postgressa wystarczy sciagnac
pliki .h , i juz mozna pod osa pisac aplikacje klienckie :)))))

>Co do Worda i Excela - wiekszosc osob wykorzystuje 5% ich mozliwosci (bo przy wykorzystaniu
>10% sie wieszaja).

dokladnie. z tym ze korzystaja z 5% mozliwosci word2. w word6 bylo by to
chyba 3% mozliwosci :) w tym zadna z nowych.

>Worksy z OS/2 maja 15% tego, co potrafi Office. ALe za to cale 15%
>mozesz wykorzystac.

dokladnie tak. i wordowe wirusy sie nie plegna :))))