Re: Potrzebuje merytorycznego wsparcia !!!!!!

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 08:27:41 MET

On 28 Jan 1998 21:31:34 GMT, Grzegorz Szyszl/o wrote:

:>"Marek Lukawski" <marekl_at_gdansk.sprint.pl> wrote:
:>>Witam,
:>>poniewaz firma "dojrzala" do zakupu legalnego i ja mam jakis wplyw na to co
:>>bedzie kupowane potrzebuje jakiegos wsparcia by przedstawic dyrektorowi
:>>zalety OS/2 oraz mozliwosci jakie ten system daje.
:>>Systemy brane pod uwage: OS/2 i Win9x,
:>>Software:
:>>Office Microsoftu lub rownowazny odpowiednik innego producenta (Lotus,
:>>Corel),
:>>Visio lub odpowiednik innego producenta,
[ciach]
:>msoffice dla win3.11 chodzi prawidlowo na os/2 . czyli word6 i reszta.
:>poza tym sam os2 warp zawiera w sobie bonus pack. sa w nim edytor tekstow,
:>baza danych, program do grafiki wektorowej. prosty, ale wystarczajacy.
:>arkusz kalkulacyjny.
To wiem ale gdzie dostane LEGALNE wersje ?

:>na os2 jest tez lotus notes, i ami pro.
Ze jest Lotus Notes to wiedzialem i ze Ami Pro to tez wiedzialem ale sprawa
slownika?
:>jeden z komputerow moze swobodnie pelnic role serwera sieci, na ktorym
:>moga byc skladowane wszystkie wazne pliki. w takim kompie przydal by sie
:>streamer. chyba ze w sieci przewidujesz jakis serwer dedykowany.
:>ponadto, komputer z os2 moze pelnic role serwera internetu. czyli
:>moze robic jako mail server (tu sie trzeba narobic), ftp serwer
:>oraz www serwer.
Sprawa serwerow odpada jest novell 4.10 -> serwer plikow i jakis SunOS ->
Internet

[ciach]
:>
:>jedna uwaga. jak planujesz os2, to starannie dobierz komputery.
:>zeby sie nie okazalo, ze do czegos tam nie masz sterownikow.

Komputerki sa dobrej klasy i do wszystkiego sa dostepne sterowniki

Zostaje sprawa przekonania ze to ma byc funkcjonalne i stabilne a bajery typu
$uperPie$ sa zbyteczne :)

Dzieki
MArek