Re: Potrzebuje merytorycznego wsparcia !!!!!!

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 22:31:34 MET

"Marek Lukawski" <marekl_at_gdansk.sprint.pl> wrote:
>Witam,
>poniewaz firma "dojrzala" do zakupu legalnego i ja mam jakis wplyw na to co
>bedzie kupowane potrzebuje jakiegos wsparcia by przedstawic dyrektorowi
>zalety OS/2 oraz mozliwosci jakie ten system daje.
>Systemy brane pod uwage: OS/2 i Win9x,
>Software:
>Office Microsoftu lub rownowazny odpowiednik innego producenta (Lotus,
>Corel),
>Visio lub odpowiednik innego producenta,
>
>To tyle co mi przyszlo szybko do glowy :)
>pOSdrowienia i licze na szybki i konkretny odzew
> [...]

msoffice dla win3.11 chodzi prawidlowo na os/2 . czyli word6 i reszta.
poza tym sam os2 warp zawiera w sobie bonus pack. sa w nim edytor tekstow,
baza danych, program do grafiki wektorowej. prosty, ale wystarczajacy.
arkusz kalkulacyjny.

na os2 jest tez lotus notes, i ami pro.

jeden z komputerow moze swobodnie pelnic role serwera sieci, na ktorym
moga byc skladowane wszystkie wazne pliki. w takim kompie przydal by sie
streamer. chyba ze w sieci przewidujesz jakis serwer dedykowany.
ponadto, komputer z os2 moze pelnic role serwera internetu. czyli
moze robic jako mail server (tu sie trzeba narobic), ftp serwer
oraz www serwer.

firma corel niestety machnela na osa reka. jest na osa corel draw,
ale tak pi razy oko lepszy od draw2, a gorszy od draw3.
os2 z zainstalowanym pcanywhere, moze sluzyc do podlaczania sie do firmy
z zewnatrz. mozna uruchamiac zdalne sesje dosa, oraz win3.

jedna uwaga. jak planujesz os2, to starannie dobierz komputery.
zeby sie nie okazalo, ze do czegos tam nie masz sterownikow.