Potrzebuje merytorycznego wsparcia !!!!!!

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 21:04:41 MET

Witam,
poniewaz firma "dojrzala" do zakupu legalnego i ja mam jakis wplyw na to co
bedzie kupowane potrzebuje jakiegos wsparcia by przedstawic dyrektorowi
zalety OS/2 oraz mozliwosci jakie ten system daje.
Systemy brane pod uwage: OS/2 i Win9x,
Software:
Office Microsoftu lub rownowazny odpowiednik innego producenta (Lotus,
Corel),
Visio lub odpowiednik innego producenta,

To tyle co mi przyszlo szybko do glowy :)
pOSdrowienia i licze na szybki i konkretny odzew
MArek Łukawski